دانلود آلبوم جدید منصور بصورت یکجا





وبلاگ طرفداران منصور
















دانلود آلبوم جدید منصور بصورت یکجا

بصورت یکجا

بصورت تکی

    -  
  01 Tou Nafas Man.mp3      
  02 Bavaret Besheh.mp3      
  03 Gul Jana.mp3      
  04 Man Toro Khoob Mishnasam.mp3      
  05 Namoondi Bebini.mp3      
  06 Delam Khosheh.mp3      
  07 Madarami.mp3      
  08 Kalafeh.mp3      
  09 Mikham Bahat Beraghsam.mp3      
  10 Man Bahat Jooram.mp3      
  11 Eshgh Nemikhabeh.mp3      
  12 Zendegi Chist.mp3      
  13 Beshkan (Remix).mp3      
  14 Bari Bakh.mp3      
  15 Ayriliq.mp3      
  16 Naz Maka.mp3      
  17 Beshkan.mp3      
  18 Eshgh Nemikhabeh (Remix).mp3      


نظرات شما عزیزان:

zeinab
ساعت11:40---22 مرداد 1394
تمام البم ها دانلود شده اهنگ زنگ موبایلم اهنگ شب اغتشاش تو هست

مهدی
ساعت1:12---2 آذر 1392
آشمایی که خودتون رو هوادار منصور میدونید چرا آلبوم رو واسه دانلود رایگان قرار میدین ؟ نباید این کار رو انجام بدین.باید واسه خرید اینترنتی تبلیغ کنید.همه هوادارا دارند آلبوم رو اینترنتی خرید میکنند.خود من با هر زحمتی که بود آلبوم رو خریدم تا انگیزه منصور برای تولید اثرات بعدی بیشتر بشه . لطفا آلبوم رو بردارید و لینک خرید اینترنتی و و آموزش خرید اینترنتی رو در وبلاگ بزارید
اگه یه خورده پاینتر برید میبینید که من تبلیغ خرید آلبومو کردم...من میخوام این فرهنگ خرید جوری باشه که آلبوم به رایگان هم جلوشون دیدن دانلود نکنن من دنبال این سیاستم توی وبلاکم..یه سمت شیطان یه سمت فرشته...حالا تصمیم با شماست..حالا از چند روزه دیگه میخوایم آلبوم منصور را بصورت اورجینال برای فروش بیاریم..اونای که مخوان منتظر باشند..........در ضمن منهم آلبومو خریداری کردم


حسن
ساعت22:21---1 آذر 1392
سلام بنظر من البوم یه خورده ضعیف بود البته از نظر ما طرفدارا هستن افرادی که خوششون اومد ولی خب طرفدارها از منصور همیشه انتظار دارن
ترکهای خوب بنظر من باورت بشه که ملودی عالی داشت مادرمی هم زیبا بود و تنها ترانه ای که هدفی رو دنبال میکرد عشق نمیخوابه بود نموندی ببینی هم بدک نبود
ولی در کل عشق نمیخوابه خوب بود


امين
ساعت15:30---30 آبان 1392
از ويذئو ها خبري شد زود بزار مث آلبوم نشه من صبح دان كردم

امين
ساعت15:28---30 آبان 1392
سلام داداش فك كنم تو يكي از پستهات نوشته بودي ك آلبوم منصور رو تو وبلاگت واس دانلود رايگان نميزاري چون ارزش كار منصور مياد پايين.

هر چند 18 تا ترك خود ب خود ارزش كارو پايين مياره.

و اينكه بنظر من 3 تا ترك عالي بودن ك بترتيب اوليش كلافه دوميش باورت بشه و سوميش نموندي ببيني. فك نكنم كس ديگه نظر ديگه اي داشته باشه. با سپاس


امين
ساعت15:27---30 آبان 1392
سلام داداش فك كنم تو يكي از پستهات نوشته بودي ك آلبوم منصور رو تو وبلاگت واس دانلود رايگان نميزاري چون ارزش كار منصور مياد پايين.
هر چند 18 تا ترك خود ب خود ارزش كارو پايين مياره.
و اينكه بنظر من 3 تا ترك عالي بودن ك بترتيب اوليش كلافه دوميش باورت بشه و سوميش نبودي ببيني. فك نكنم كس ديگه نظر ديگه اي داشته باشه. با سپاس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط mohammad در 30 / 8 / 1388برچسب:دانلود آلبوم جدید منصور,,دانلود آهنگ جدید منصور,,منصور,,,دانلود آلبوم جدید منصور بصورت یکجا mansour,,no limit, و ساعت 13:28

درباره ی ما

با سلام به همه منصوریای عزیزبه وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم هرمطلبی رو از منصور می خواین رو تو این وبلاگ پیدا کنین

mohammad

»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 91798
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1